15 Kasım 2014 Cumartesi

En Popüler Online Oyunlar

Popüler Online Oyunlar
1) League of Legends (lol)

Lol kısa zamanda popülerlik kazanmış, online bir oyundur. Özel Türkiye sunucuları da bulunan lol Türkiye ve diğer tüm ülkelerden bir çok oyuncuya sahiptir.

Resmi Web Sitesi

2) Knight Online

2004 yılından itibaren hizmet veren online bir oyundur. Türkiye ve diğer tüm ülkelerden oyuncuları mevcuttur.

Resmi Web Sitesi

3) Metin2

Uzun yıllardır geniş oyuncu kitlesine hitap eden online bir oyundur. Türkiye ve diğer tüm ülkelerden oyuncuları vardır.

Resmi Web Sitesi

5) Pubg

Son zamanların en popüler oyunu olan Pubg hem mobil hem de bilgisayar ortamında  oyunculara hizmet vermekte.


4) Wolfteam

Joygame'nin silahlı ve kurtlu bir oyunudur. Kısa bir zamanda yükseliş yakalamış, zevkli online oyundur. Türkiye ve diğer tüm ülkelerden oyuncuları vardır.

Resmi Web Sitesi

5) Point Blank (PB)

PB silahlı bir oyundur, oldukça zevklidir ve bol oyuncusu vardır. Türkiye ve diğer tüm ülkelerden oyuncuları mevcuttur.

Resmi Web Sitesi

Bize Destek Olmak İçin Youtube Kanalımıza Abone Olmayı Unutmayın!

6 yorum:

  1. point blank oyununu tek geçerim. işe gitmek zorunda olmasam sabaha kadar oynarım. adeta çocukluguma döndüm bu oyun sayesinde.

    YanıtlaSil
  2. Artık clash of clansta bunların arasına girmeye aday sanırım :) Android üzerinden herkes evde, işte,otobüste,metroda çılgınlar gibi bu oyunu oynuyor.

    YanıtlaSil
  3. Ben online oyunlarda metin 2 yi çok severim birde wow u. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bir çok popüler oyunu oynadım ama listede sadece Point Blank bana yabancı geldi denemek lazım.

    YanıtlaSil
  5. Point Blank'ı bir arkadaşım oynuyor bana da tavsiye etti merak ettim şimdi ama pc pek sağlam değil o yuzden formattan sonra oyun oynamaya baslayabilriim :)

    YanıtlaSil
  6. Point Blank ve wolfteam bence en iyisi bu alanda

    YanıtlaSil