15 Kasım 2014 Cumartesi

Knight Online İtem Basma Oranları ve Taktikleri

Knight Online İtem Nasıl Basılır, İtem Basma Taktikleri Nelerdir, İtem Basma Taktikleri İşe Yarar mı?

Knight Online İtem Nasıl Basılır, İtem Basma Taktikleri Nelerdir, İtem Basma Taktikleri İşe Yarar mı?

Oyuncular arasında bilinen "item yakma, başka bir item yandıktan sonra basma, başka bir item geçtikten sonra basma, bu gün çok yoğun item geçmez, çok fazla item bastılar ben basarsam yanar" gibi gerçekliği kesin olmayan inanışlar vardır. Fakat aslında item basmanın mantığı bunların hiç biri değildir. Knight Online'da item basmak istediğinizde anvile gidip iteminizi ve gerekli basma kağıdını koyarsınız ardından belirli olasılıklara göre ya itemin seviyesi yükselir yada yanar. Basmaya çalıştığınız item +3'e kadar %100 geçer. +4'e geçme olasılığı %90, +5'e geçme olasılığı %75, +6'ya geçme olasılığı %50, +7'ye geçme olasılığı %30, +8'e geçme olasılığı %10, +9'a geçme olasılığı %5, +10'a geçme olasılığı %1'dir. Bu olasılıklar, oranlar hiç bir şekilde değişmez. Yok işte efendim 10 tane item yakayım ondan sonra itemi basayım şeklinde düşünceler kesinlikle yanlıştır.

Bize Destek Olmak İçin Youtube Kanalımıza Abone Olmayı Unutmayın!

2 yorum:

  1. "10 tane item yakayım ondan sonra itemi basayım" şimdiye kadar hep bunu yapıyordum. demek yanlışmış. iyi oldu öğrendiğim.

    YanıtlaSil
  2. Eskiden çok oynardım ama emin olun artık sadece arada dolaşmak için giriyorum. İtem bankasına herkes dikaktlice okumalı bence faydalı bir yazı teşekkürler.

    YanıtlaSil