29 Kasım 2014 Cumartesi

Knight Online Server Tanıtım Forumları

Reklam
Pvp serverini tanıtmak isteyenler için Knight Online server tanıtım forumları;

1) KO-TR.NET | Bir çok server tanıtım forumunun dışında farklı bir sistem geliştirip hem arama motorlarının hemde pvp server oyuncularının gözüne girmiştir. Kullanışlı, hızlı, görsel yönüyle üstün bir forum sitesi olmakla kalmayıp bir çok oyuncunun tercih ettiği Knight Online server tanıtım forumudur.

2) KO-CUCE.NET | Eski kurulan Server Tanıtım forumlarından biridir. Hala popülerliğini yitirmemiş olmasının yanında pvp server oyuncularına yarayacak bir çok paylaşımın içinde bulunduğu forum sitesidir. Yöneticiler eskisi gibi forumla ilgilenmemelerine rağmen vazgeçilmez bir Server Tanıtım forumudur.

3) KO-FOX.COM | Yıllardır kesintisiz hizmet veren kaliteli server tanıtım forumudur. Görselliği ve hızı pek ön plana çıkmasa da içerisinde bulundurduğu yararlı paylaşımlar ve arama motorlarındaki önemli yeri ile pvp server oyuncularının tercih ettiği forumlardan biridir.

4) KO-DESTEK.COM | Uzun yıllardır kesintisiz hizmet veren Knight Online Destek ve Server Tanıtım forumudur. İçerisinde ki yararlı paylaşımlar ve arama motorlarında ki önemli yeri ile pvp server açanların tanıtım yapmadan geçmediği yerdir.

5) HEPGEL.COM | Rakiplerine göre daha farklı alan adı ve tasarımıyla yıllardır kesintisiz hizmet veren Server Tanıtım forumudur. İçerisinde Knight Online ve diğer oyunlar hakkında yararlı paylaşımlar olmasıyla beraber güncel bir forum sitesidir.

Bize Destek Olmak İçin Youtube Kanalımıza Abone Olmayı Unutmayın!