1 Kasım 2014 Cumartesi

1299 Knight Online Pvp Client

1299 Client
Sizlere vereceğim bu client Knight Online'nin ilk çıktığı zamanlarda ilk kullanılan gerçek clienttir. 1299 Client sayesinde tüm Knight Online pvp serverlere bağlana bileceksiniz ve en önemlisi kasmadan oyun oynaya bileceksiniz.

Neden 1299 Orjinal Clienti Tercih Etmeliyim?

1299 Client Knight Online'nin ilk çıkan orjinal clienti olduğu ve sonradan eklenen hiç bir gereksiz reklam, patch gibi özellikler olmadığı için.

Clientin içinde kesinlikle reklam, orjinal harici patch, gereksiz dosya, sorun yoktur. Kasma sorunu kesinlikle yoktur, virüs vs. yoktur. Knight Online 1299 Clientin ilk ve orjinal halidir.

Dosyada herhangi bir şifre yoktur ve temizdir.

Bize Destek Olmak İçin Youtube Kanalımıza Abone Olmayı Unutmayın!

11 yorum:

  1. Knight Online takipçileri ve severleri 1299 Client denemeyen varsa bence denesin ben oynuyorum gayet güzel diyebilirim

    YanıtlaSil
  2. İşgi çekici duruyor ben denedim tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. İndiriyorum umarım pişman olmam :)

    YanıtlaSil
  4. Launcher'a tıkladığımda bağlantı yok diyor. Galiba başka adım da gerekiyor. Yardım edebilir misiniz? PvP server'lara bağlanacaksınız derken nasıl yani? Ben kendi başıma oynamak istiyorum, offline olarak. Ya da arkadaşlarla olabilir.

    YanıtlaSil
  5. Tashita internet üzerinden kurulu bir server'a bağlanman gerekiyor. Oyun dosyaları içindeki server ini klasörüne server ip'sini yazarak launcherden patch çekip girebilirsin.

    YanıtlaSil
  6. Kendim sanal server yaratarak kendi başıma nasıl oynayabilirim peki?

    YanıtlaSil
  7. Kendin sanal server değil normal pvp server kurabilir sin bilgisayara kurduktan sonra kendi başına oynarsın eğer evdeki bilgisayarına kurmuşsan.

    YanıtlaSil
  8. Nasıl kuruluyor peki? Hiç rehber var mı bu konu hakkında?

    YanıtlaSil
  9. forum sitemizde kurulumla ilgili konular mevcut isterseniz ziyaret edip bakabilirsiniz.
    http://ko-tr.net/server-kurulumu-b8.0/

    YanıtlaSil
  10. kardeşim indiriyorum şu an inş launcher atılır dışarı atılmıyordu eskisinde ama senden indirmdim bide senden denyiicem

    YanıtlaSil
  11. winrar dosyası olarak indiriyorum ama oyunu açamıyorum

    YanıtlaSil